Garantie Ondersteuning HP en Network2day
De garantieondersteuning van HP Networking is op verschillende manieren toegankelijk.
Telefonisch support
U kunt rechtstreeks een HP Networking technicus raadplegen tijdens kantooruren van 8:00 tot 18:00 door het telefoonnummer 0900 1170 000 te bellen.
E-mail support
Ga naar www.hp.com om een case aan te maken:
-> support -> search for your product -> display selected
>> web case logging (E-mail support):
Support indien u een servicecontract bij Network2day heeft:
Telefonisch 088 549 666
E-mail support@network2day.nl
Online melden www.support.network2day.nl
U wordt gevraagd om de volgende gegevens bij de hand te houden:
- Productnaam (bijv. Networking Switch 5406)
- Productnummer (bijv. J9539A)
- Productserienummer (bijv. US402YZ0A1)
- Er kan gevraagd worden om een aankoopbewijs
Gaarne een aantekening maken van de volgende gegevens als u extra garantiedekking hebt gekocht:
- Type van de gekochte garantie (bijv. onsite binnen 4 uur, 24 x 7)
- Duur van de dekking (bijv. 3 jaar)
- ID van de ondersteuningsovereenkomst (SAID)
- Aankoopdatum